Pages

Saturday, June 12, 2010

Sound of madness.

Hi y'all!
I miss my blog. Alot, nowadays =p. But okay whatev. Im in Lahore right now. Was in Pindi last night and was home before that. The last two days have been tiring but fuuuun. Yesterday was soo much fun. Had a long needed get together with my friends. We went out for lunch too. I had a yummy steak. And some chocolate mint stuff that i liked. It was soo much fun . I heart all my stupid abnormal friends. We're all crazy. I love us. I hate it that i don't get to meet them as often as i want. =[

Can we pretend that airplanes
In the night sky
Are like shooting stars
I could really use a wish right now



Okay but whatev. We stopped at Pindi last night, and now im here in Lahore. Just had a paratha roll and ice cream. Im full. Im not sleepy. =s S2's sleeping. The room's all dark and i can't see the keyboard. But thats okay i guess.
Im happy. Or something.
I want things to continue this way. Im so tired of all kinds of worries and stress. Happy-ness is so much more fun. I want more.
I'm going to get a haircut on Monday. Im excited for it. I hope i look nice. Heeh. Lol.
Im getting random again. But its okay no?
Yeah.
So. Ooh. The Fifa worldcup's started. I ain't into football but i like World Cups and all that. Im planning to follow it till the end. Thats going to be fun. I'm gonna watch em with Dad. Dad is cute and he likes watching these matches. So we'll have fun watching em. =)
Cherries are AWESOME. So are mangoes. And leechi juice too.
=) =) =)
Im all smiles right now. Weird. Lol.

I could use a dream or a genie or a wish
To go back to a place much simpler than this
Cause after all the partyin’ and smashin’ and crashin’
And all the glitz and the glam and the fashion
And all the pandemonium and all the madness
There comes a time where you fade to the blackness
And when you’re staring at that phone in your lap
And you hoping but them people never call you back
But that’s just how the story unfolds


Did you read all that? ^^
Lol. Okay. I don't care. So. Anyway. I might meet N the day after tomorrow. She's coming to Lahore too. Thats going to be fun :o. Isn't it? Yeah it is. Lol. Nanananaaaaa. Im awesome. I know it. But for some reason, s1 is bent upon calling me Grumpy. She says Grumpy should be my name. =/ I SO don't agree. Im so awesome and colourful. I not be Grumpy okay? I was only grumpy in the car today cuz it was so hot outside. =s . I can tolerate anything, except Garmi and Cockroaches. They annoy me.

Snap.
Okay bye. =)
Enjoy. Comment. Make me happy.

8 comments:

Maryam said...

Kitni dayr baad blog kiya tumne. You're in Lahore? *waves wildly* MEH TOO. I mean I live here so obviously, lol. Waeva. HIII!!!

Zee said...

i'm a new follower of your blog.the randomness was good to read. made me feel light. i love lahore:)

Roshni said...

leeche juice is the sweetest...beverage ever...and sadly I dont like it.. -shakes head-.. yaay for worldcup..lets all root for England!
Also Lahore is a-meh-zIng..enjoy yur stay man. paratha roll mein kiya cheez hai?

Furqan said...

Ha. This reminded me, of me.

Shreya said...

awwwwww even i want to keep moving around and have happyness follow me and icecream shower on me too :(

Magdalena said...

I want to eat a steak too. Hmph =/

The Me. said...

maryam: *waves wildly too* haha. Im back now though :o . But whatev. HI! And yeah i don't blog thaaat often now, which ain't fun :/ !

Zee: aw yay to randomness! :D

roshni: haha i ain't rooting for any team just yet. Ill make up my mind soon though :p . Aaand. Leechy juice be nice. I agree on it being too sweet though :/ and paratha roll main there was chcicken, and cheese and salad and stuff :D

Furqan: oh :d . Heh.

shreya: ice cream showers? :o not happening :[

Moonie said...

i like snakes but i scream when i see a cockroach.